Ezgiyol 6 haftalık hamileyim kan değerimde yüksek TSH yüksek 5,09 çıkmasıı sonucu sağlık ocağında ki ebe tedavi görmezsen çocuğun engelli olabilir dedi. Cokmu yüksek bu değer anneler bu durumu yaşayan var mı aranızda..?
Ozge5353 Ezgiyol canım gebelik için yüksek değerin benimde 3-4 arası cıkmıstı onda bile düsürmemiz gerekli demişlerdi ilacı kullandığın sürece bir sorun olmaz her sabah ac karna mutlaka ilacını al düzenli kan ver değerini takip ettir ben 25 ile basladım düsmedi 50-75 derken suan 100 mg iciyorm cok sükür bir problem yok
Tugce1803 Ezgiyol Gebelikte 2,5 altı olması gerekiyor. Benimde 5 küsurdü. Doktorunuza bildirin o size uygun ilacı verir.Evet tedavi edilmezse düşükle ve bebekte zeka geriliği ile karşılaşılır
Fatma12345 Ezgiyol benim ilk gebeliğim de tsh değerim 9.57 idi doktora gidene kadar bebeğim ölmüştü çok dikkat et cnm tedavi görürsen bişey olmaz ama Allah’ın izniyle şimdi yine hamileyim tedavi görüyorum bı sıkıntı yok şükür şuan değerlerim iyi
ozi52 Ezgiyol Trioit bende 6.66 çıktı. İlaca başladım 3.49 a düştü. Doktor biraz daha düşmesi lazım dedi 50 ml çıkardı 25 ten. Ocak 12 de terar kan vericem. Yani ilaç düzenli kullanınca düşüyo ☺️💐
kerimannesi Ezgiyol baska bi hastanede daha yaptir bnm 5, 46 cikmisti saglik ocaginda kendi doktorumda 3, 118 cikti