BorasMom yok canım hiç sorun olmadı korkulaacak bısey yok rahım fılmı cekıldınmi aşılama olacagın için cekilmiş olman gerekıyor bu ondan cok daha basıt on dkkda bıtıyor doktor ıslemı yaparken cok az anlık hafıf adet sancısı gıbı agrı oluyo buda ıyı bıseymıs zaten emın ol sonra yarım saat yatakta yatırıyolar ayakların yuksekte duracak sekılde sonrada eve gıdıyosun eve gıdınce iş falan yapma o gun uzan dınlen inşallah tutar