Busemya sadece glukoz için bişey soyleyebilirim tokluk hakkında bilgim yok çünkü benimde senın haftanda 109 çıkmıştı doktor şekerli yicekleri falan kes meyvede muz falan yeme dedi ben 3 hafta falan meyve suyu, meyve,,tatlı,hamur işi hiç tüketmedım sonra baktık 80 şimdi hepsını yiyip içiyorum hala 80lerde korkma streste yapma canım 😊