Tgbcyln yok hyr ben 34. Haftamda Demir hayat iki can doğum paketiyle anlşma yaptım. Tabi hastaneye danışarak onlarda geçtiğini söylediler. Doğumu kapsıyo sadece 4700 olarak. Şuan 40. Haftamdyım doğumu bekliyoruz sadece🙏Dediğim gibi hakkında hayrlısı olsn inş. Bnde temaya çok yakınım tema şahane bi hastane imkan doğrultusunda. Ama floryada bize uzak değil baktım güzel hastane hekimde iyi öle devam ettim. Sende danış istersen. Ocaktan snra fiyatlar artmştr tabi. Sen kaç haftalıksın şuan?