Goknur1410 elifd21 ben muayne oluyorum ilgilenmeleri çok hoşuma gitti denilene göre özel hastaneden bir farkı yokmuş doğum için insaalah nasip olursa doğumumu orada yapmayi dusunuyorum
tbmn elifd21 Bende gidiyorum 40+5 olduk yarın muayene için gideceğim doğumumu da orada yapacağım ☺️ Memnunum yani doğum nasıl olcak merakla bekliyorum ilk doğumum olacağı için 🙈🙊