-Cansu- ben ikili testimi turkiyede yaptırdım 11.haftamda kan değerlerinde yüksek çıktı risk ,ultrasonda normal değerler sonra bir kez daha turkiyeden gol yemiştim ilk hamilelik kan testlerinde cmv virüsü çıkardı bende cerrahpasaya gitmiştim negatf cikmsti hastahaneyi degstrdim buradaki doktorum hem kadın doğum hem perinatolog bana bu testi yırt bebekte hiçbir sıkıntı görmüyorum 11.hafta biraz erken zaten 12 de yapsaydın keske dedi ve hamileliği zehir etme kendine detaylida bende bakicam başka bir doktora da git için rahat etsin dedi o yüzden Ali ekiz e gideceğim.herkes işinde çok iyi diyor. Kan sonuçları gebelik haftasi hastahane ve anne ye göre degisir ama ultrasonda patlak verir dedi . Rabbim ins cok üzüldüm 12 haftadan beri icim.icimi yiyor detaylida rahatlarım 🙏 hangisi iyi bilmiyorum ama en azından detaylı da doktorlar ilgilidir diye düşünüyorum okadar muayenesine gidiyoruz