Sena0111 Kızlar ilk doğumum olucak Allah nasip ederse inşallah ve korkuyorum ister istemez size sorum dedim komple anestezi mi iyi yoksa epidural anestezi mi hani belden olan mi diyeri mi doğumdan sonra hangisi iyi yan etkisi var mı baş ağrısı yürüme gibi
Aycan_akay54 Sena0111 bende sezeryan olacağım büyük ihtimalle İnan bende çok korkuyorum aklım çıkıyor neredeyse sezeryan denilince ama belden aşağısı uyuşsun sadece diyeceğim ne kadar korksam da 🙄
Rmeysa_1661 Sena0111 valla ben ilki geneldi çok çok kötü bir tecrübe değil ama belden uyuşma çok daha iyi sanırım 2 sezeryanımı olucam şimdi bende spinal istiyorum genel de ayılması çok zor oluyor birde öksürük oluyor 🤗