esraizmirli ortalama 4 hafta once gitmistim. onumuzdeki hafta tekrar gidecegim 28. Hafta kontrolum var. Ben doktorumdan memnunum cok yogunluk olmamasi isime geliyor acikcasi acele etmiyor kapida bekleyen var diye. Gayet bilgili ve ilgili bir doktor. Gereksiz yere korkutmuyor insani. Hemsireyim o yuzden biraz fazla didikliyorum herseyi aklımdaki herşeyi rahatlıkla konuşabiliyorum, netlestiriyor kafamda asla soru işareti bırakmıyor saolsun. Rabbim herkese gonlundeki gibi bir doktorla güzel bir doğumla çocuklarını kucağına almaya nasip etsin inşallah 😇🙏