Burcinnnxoxo Merhaba Kızlar… 29 haftalık hamileyim yavaştan bebek için şampuan , bez , vücut yağ Vb almak istiyorum. Acaba hangi markaları önerirsiniz. Sizler neleri hangi markalardan tercih ettiniz 🤗
Burcinisp88 Burcinnnxoxo arkadasım hediye mustela almış. Kızımın kafası kepek olmuştu onunla yıkadım geçirdi. Herhalde bebeğe de mustela ile devam ederim.
ozgeetpc Burcinnnxoxo mustela yenidoğan setini tercih ettim. Şampuan pişik kremi bebe yağı losyon var sette
monaroza Burcinnnxoxo Şampuanını da losyonunu da hipp marka aldım ben daha kullanmadım ama memnun kalırım inşallah 😊
Burcinnnxoxo Meral11 BurcuLice Merinosunannesii monaroza ozgeetpc Ebreva mrs_elisah Burcinisp88 sedasenturk Hepinize teşekkür ediyorum. Genel olarak müstela denmiş. Bende onun setine bakarım. Bez olarak prima düşünmüştüm. Tekrardan sağolun 🤗🥰
Ebreva E bebeğin ürünleri çok güzel ve kimyasal içermiyormuş instada mühendisinoğlu diye bir bloğ var takip ederseniz orada paylaşılıyor
Merinosunannesii Burcinnnxoxo merhaba canım kendimce fazlasıyla araştırma yaptım aldım 23+5im aldıgım şeyleri söyleyeyim sana bez olarak molfix aldım prima ve sleepy düşündüm ama prima alışırsa hakkından gelemem prima ya cep mi dayanır durumun varsa sen bilirsin de afedersin Bi kaka bezine o kadar para gitsin istemedim sleepy ise kalıpları cok kücük dediler yorumlara göre molfixten daha cok memnun olan insan gördüm bu yüzden tercih ettim şampuana gelince hiç düşünmeden mustela tercih ettim o parayı verecek durumum olmasaydı e bebeğin baby me mi ne var ya onu tercih ederdim pişik kremi mustela dan pek memnun kalan yoktu az dı bu yüzden bübchen tercih ettim yorumlara bakarak yağa gerek duymadım gözenekleri tıkıyormuş losyon kullanın diyorlar almadım daha almayı da düşünmüyorum en azından şimdilik alırsam da mustela tercih ederim
BurcuLice Burcinnnxoxo e bebek baby&me şampuan kullanıcam ben içeriği beklentilerimi karşılıyor parfüm paraben sles sls alkol yok
GmzAykn İki yaşında kızım var şimdiye kadar her markayı denedim göz yakmasına bir türlü çözüm bulamadım en son e bebek ürünlerini deneyeyim dedim araştırdım ve içeriğininde temiz olduğunu öğrendim yüzümde denedim hiç gözüm yanmadı çok şükür kokusuda çok hafif ve güzel artık şampuanımı buldum şükür 2 yıl sonunda 😁ikinci bebeğim olcak ebebek şampuanıyla devam
Asli36 Burcinnnxoxo Bende baya bi araştırma yaptım açıkçası benim önceliğim organik olmasıydı birçok fenomen kişiye danıştım tek tek ürün yorumlarını okudum ve en son şampuan olarak Urtekram Organik Bebek Şampuanına karar verdim. Pişik kremi olarak ise Badger Dıaper Cream kremine karar verdim
minikbaby06 Burcinnnxoxo mustela alacağım arkadaşım çok memnun kesin al dedi biraz pahalı ama zaten şampuanı nohut kadar kullanıyorsun baya uzun süre gidiyor dedi bana da mantıklı geldi Konak vs yaşamamış mustela kullandığında