Kızlar 30+4 haftalık olduk çok şükür kızımla. Herkes bana bebegin kalbini hissediyorsan doktor muayenesine o kadar gitme virüsten dolayı diyor. Hareketlerini hissediyorum ama bebeğin kalp atışını anne nasıl anlicak ki karnından bir yardımcı olurmusunuz acaba