momsboys emoser bende 16. haftadayım hala devam prilam kullanıyorum ilk bebeğimde 16 yada 17 de bitmişti ilaçta kullanmamıştım sanırım 20 de felan biter kuzum 16da bitmeyenler 20de bittiğini söylüyor genelde
MihricanA emoser 39. Haftadayim hala var 😂 ben prilami yeni bıraktım zarari yok içebilirsiniz benim bitmisti nasil olsa dogurcam diye aldirmadim esime doguramadim da 😂