Emlklkl42 24+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini hep hisserderdim. Ama bugün hiç hissedemedim tatlı bir şeyler de yedim ama yine hiç hareket yok. Ondan önce hep hissediyordum. Bir sorun var mıdır?
Fstkgfstk Emlklkl42 benimde öyle ya. İki gündür hareketsiz 😢 tatlı yiyorum soluma yatıyorum tık yok 24+6. Çok endişeliyim 🤲🏻
MihricanA Fstkgfstk Canım 2 gün nasil bekledin bence hic bekleme arada seyirme de olsa hissetmen lazim
eomeoni Tüm gün hareketsiz olması normal değil sanki :( üste kalsın diye yazıyorum Bana doktor hareketleri takip etmeyi alışkanlık edin gün içinde mesela iş yaptın dinleniyorsun 2 saat takip et en az 10 hareket hissedersen normal kabul ediyoruz demişti
Emlklkl42 Normalde günlük takip ederdim hareketleri çok vardı. Ama ilk defa bugün böyle oldu çok endişeleyim. 😔
Fstkgfstk MihricanA yarın aşı için gidicem diye. Birileri normal diyor birileri değil diyor bende anlamadım. Önceki günlerde çok hareketliydi. İki günde seyirde şeklinde az az hissettim. Öncesine kıyasla hareket etmedi diyebiliyorum 🤷🏼♀️
MihricanA Fstkgfstk Az hissettiysen bi sıkıntı olmaz zaten hic hissedememek tehlikeli düzensiz de olsa günde bikac defa hissetmen lazim yer degistirir seyirir illa tekme olmasi şart değil
Fstkgfstk MihricanA seyirme ve bir kaç hareket hissettim. Önceye nazaran çok az. Normal demi bu durum
MihricanA Fstkgfstk Normal hic hissetmemek tehlikeli zaten yarin gidecekmissin sağlık ocağında kalp atisini da dinletirler sıkma canını az olsa bile hissetmissin o da yeterli