Elem 12 haftam bitmek üzere hâlâ mide bulantım geçmedi cok kotu oluyrm iki kutu mise bulantı hapı bitirdim gecmedi sizde varmi mide bulantisi
Arzuburan Benimde mide bulantim hayla devam ediyor . Bende ilaç kullanıyorum kusmamı engelliyor çok iyi bı ilaç fiyatı pahalı baya ama 3 4 kutu kullandım çok iyi gerçekten .