Gunes_84 Güzel anneler Merhaba. Sezeryandan sonra korse takılır mı bilgisi olan yazabilir mi acaba 🙏🏼 Ben normal doğum istiyorum inşallah,ama olur da bir aksilik olurda sezeryan olursa karnımın kalmasından çok korkuyorum.
yigitalpinannesi40 Gunes_84 Takılıyor canım ben ilk hafta doktor kontrolünde sezeryan sonrası yani doktor bana karnını sarabilirsin demişti. Hatta ne kadar sıkı sararsan o kadar iyi olur demişti ama ben sarmamıştim simdi korse siparişi verdim takmaya basliycam 2 ay oldu doğum yapalı ama hala geç değil diyorlar korse için
Ozgsgr Gunes_84 evet takılır ama doktorunuz dedikten sonra takın bence.bir hafta sonra takmaya başlamıştım ben zaten koşuşturmadan kilolar gidiyor hemen😁
Gunes_84 yigitalpinannesi40 Ayy çok sevindim 🙏🏼 Çok teşekkür ederim. Bu arada hayırlı uğurlu olsun evladın rabbim eksikliğini göstermesin inşallah 🤲🏻❤️
yigitalpinannesi40 Gunes_84 Amin insallah Rabbım sana da sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah canım ☺
Beyzan Eğer şimdiden güzel kaliteli bri korse alırsan doğum şeklin ne olursa olsun o korseyi kullanırsın zaten öyle normal doğum sonrası korse Sezaryen Doğum sonrası diye ayrı korse yok sadece Sezaryen dikişi biraz daha yukarda olduğu için rahatsız etmesin diye hemen takılmıyor. Bence al eve koy doğum şeklini Allah biliyor sadece şekli ne olursa olsun sağlıkla kavuşun inşallah 😍 sonra da güzelce korseni takarsın
Gunes_84 Beyzan Amin inşallah 🤲🏻 Çok teşekkür ederim 🙏🏼 Böyle yorumlar olunca daha çok rahatlıyorum inanın ❤️💐