Mhmty benim 2..gebelugim tarama testine erkeğe benziyor ama kordonda olabilir dedi daha belli değil yani net 1 ay sonra kontrolüm var orda gorene kadar bakicam dedi doktorum
Alisveris olarakda odasi var abisiyle birlikte kalicak nasipse bsifonyer ve büyüyen beşiğe abisi için yatak alicam sadece o kdr bide bebek için yeni bir kac kiyafet oglum 2 yasinda ondan kalan bir suru kiyafet falan var çünkü cok fazla kiyafet almicam onlarida 6. Ayda falan almayı düşünüyorum nasipse yasaklar biter belki o zamana gider kendim mağazadan bakarim haftasonu falan yoksa netten siparis vericem kuzum oglumdada 6 7 aylıkken yapmıştım alisverisimi