Merhabalar, 4+3 hamileyim ve belirtilerim 1 haftadir var nerdeyse.. cok halsizim, kasiklarim cok agriyor, midem cok bulaniyor yedigimi cikariyorum.. kokular cok agir geliyor ve basim cok agriyor.. bu belirtilerin bukadar erken baslamasi normalmi? 3+4 ögrendim hamile oldugumu ve hemen doktora gittim keseyi göremedik 10 gün sonra tekrar gel dedi ama belirtiler cok agir tekrar gitsem yardimci olabilirmi acaba doktorum? 😫