Merhaba anneler 🙋🏼♀️
37+2yiz ve artık ağrılarım acılarım dahada artmaya başladı sanki heran bebeğim gelecek gibi hissediyorum. Bi açıdan artık gelsin istiyorum şöyleki geceleri sola yatmakta fayda vermiyor karnım dahada çok ağrıyor acıyo bi karın ağrısı hafiften kasık acaba doğum yakınmı yalancı sabcımı bunlar ilk hamileliğim 🙁 korkularımda var salı günü çatı muayenem var en son gittiğimde normal görğnüyor doğum demişti bilmiyorum nolacak 😞 şimdi anneler ben çatı muayenesi olunca nişan yada kanamaolursa nasıl anlıycam ya doğuma tetiklerse korkuyorum nişan gelince ne yapmam lazım hastaneye mi gitmem lazım beklemem mi bilmiyorum ?