Asyamzll Benim 6+1 çok çok hafif çıktı ve bulantılarım başladı sizde durumlar nasıl? Alalım göbiş fotolarınızı 😍
Krizantem_ Asyamzll Canım 6 haftalıkken bebek bir mercimek tanesi kadar göbeğin bebekten ötürü değil gazdan ötürü çıkıyor. Benim de ilk zamanlarımda gazdan 5 aylık gibiydi.
Nuray23 Asyamzll canim bebek daha gobek buyutecek kadar buyuk degil gaz gobusu o. Bende oyle sanmistim sonradan gercekten gobegim buyuyunce anladim. Bu buyume cok farkli bi buyumeymis😁😁💕
Angelsmom29 Asyamzll canım o bebek değil gaz daha bebek 3 mm karın cıkmaz ki bu haftada oğlumda 18 de bu bebeğimde 15 te cıkmaya başladı henüz erken göbek cıkması için o şişkinlik canım 🥰
2melek_annesii Asyamzll o bebek değil gazdır gaz 😂bende 6. Haftadayım cıkıyo ama gazdan canım o haftada karın şişmesi imkansız oglumda 16 haftadan sonra belli olmaya baslamıstı