5 gün önce sezaryen doğum yaptım. Çok şükür sütüm geliyor artıyor bile ama bebeğim meme ucunu kavrayamıyor ben de biberonun silikon ucunu çıkarıp meme ucuna koyuyorum öyle emebiliyor. Ya da sağarak veriyorum. Meme ucunu kavrayabilmesi için ne yapabilirim? Aynı sorunu yaşayanlar var mı