Benim şuan 37 oldu tam geçen hafta yani 36+3 te sanırım 2,720 Gr di çocuk olması gereken yerde dedi hoca son zamanların sedi ama gün vermedi normal doğum gibi duruyor yani şuan ama tansiyonum çıktı ilaç kullanıyorum eğer inmezse zorunlu sezeryanla alınacak maalesef