Emine_3442 ben besıgı taç mağazasında begenmıstım bı tane sepet besık orda 1100 lira fıyat almıştım sonra ınstagramda gezınırken taç mağazasının resmını gördüm besıklerı tanıtım yapıyordu meğer bu uretıcı fırmaymıs sıparıs verdım tabı önce bılgı aldım onlar ve bırkac ünlü markaya uretım yapıyorlarmış 600 liraya aldım ust komşum da aldı çok memnun kaldık yanı kalıtelı