N-K Ben 2 ay önce genel anestezi ile doğum yaptım ama hiçbir sıkıntı çekmedim ilk yürüyüşümü sorunsuz yardımsız tek başıma yaptım baş ağrım mide bulantısı olmadı çoğu kişi sezeryan olduğuma inanmiyordu. Hatta 2. Katta ki hastane odasından aşağıya kafeye indim 3-4 kez yürüyerek 2. Veya 3. Yürüyüşüm de. Bence bu bünye ile alakalı birsey. Kimisi çok zor narkoz atıyor kimisinde de hiçbir sıkıntı olmuyor bende olmadığı gibi.