Çok merak ediyorum bundan 30-40 yıl öncesinde bu kadar doktor, bu kadar ilaç varmıydı. Şimdi folikasit içmezsen çocuk engelli olur diye kendi kendimizi yiyoruz . Neler neler .. Annelerimiz gıdadan beslenmiş bunca ilaç nerdeydi? Güzelce beslenelim ennn güzeli