Omeralp20 Ben yaşadım erken doğuma sebeb olmadı bende 39+4 dü doğum suyumu iki defa patlattılar doktor ilk görünce karnın ço büyük sezeryana direk dedi ebeler normal için uğraştı ama olmadı sezeryandım sen normal istiyorsan inşallah sorun olmazda istediğin gibi kucağına alırsın 🙂