Bu konuda ayrı bir şehir efsanesi olarak kaldı hep aynı şeyi duyuyorum öyle bir şey yok.bende sezaryen oldum 18 kilo aldım.hamile olmayıp yine aynı kiloyu aldığını düşün yani normalde vücudun nerelerine daha çok depo yapıyorsa yine aynı yerlere kilo alıyorsun verirken de aynı şekilde veriyorsun 7-8ayda verebildim ben öyle doğumdan çıktım 10 kilo verdim diyenlerden olmadım ama dikkat ettim abartmadım spor yaptım eski Halime aynen döndüm yani yok öyle bişey sen normalde de göbekli bir insansan bu sezaryenin suçu değil yada normal doğum yaptı manken gibi olacaksın diye bişey yok gülüyorum bunlara