Su_12 benim tam 5+1de keseyi karından gördün canım ama bir sonraki kontrolde 6+2idim başka bir doktora gittim o alttan baktı hem keseyi hem bebeği gördük hata kalp atışlarını bile gördük doktor yakınlaştırınca. Darısı başına inşallah sağlıklı bir gebelik geçirsin. Allah’ın izniyle kucaklarımıza alırız bebişlerimizi