LinaNaz MelekZBMY 2side suni sancıyla oldu birinci 12 saat ikinci 9 saate ikinci daha kolaydı tabi. Kendi sancın olşması içinDua et inşllah kendi sancım gelir 3de
MelekZBMY Haftam doldu benim şuan doktor Perşembe gel suni verelim dedi korkuyorum sonra sezeryana çevirir diye şehir hastanesine gidiyordum ama refakatçı sorunum olduğu için özelde Doğum yapacam
Vuslat23 Korkma canim ben sifir sancim vardi suyumda gelmisti 11de veroldi sunni sanci 3 bucukta 3. Ikinmada dogdum..zaten heran sancin olmuyo once 10 dkda bir sıklaşinca zaten acilman oluyo hooop doguyon:)) ins. 2. De oyle olur benim
MelekZBMY Vuslat23 1cm açılmam var suyum falan gelmedi suni sancı sonrası sezaryen olmaktan korkuyorum