Merhaba! Bayanlar ben ilk bebegimi hatemde nazan hanımda yaptım cok memnunundum muanesindende sezeryandan dogumundanda ama bu hamileligimde fazla ilgilenmedi bende kontrol icin emel peri canpolata gitmeye başladım ncr de bir kere gittim memnun kaldım ilgilendi 10 dk filn ultrasyonda baktı iyiydi yani ama ilk bebegimde hatemde nazan hanımda sezeryan cok iyi gectigi icin doguma tekrar ona gitmek istiyorum