Hafsanurr O haftalar da düzensiz oluyor canım ama sen yine de için rahat etsin tatlı biseyler ye sessiz bir odada soluna yat. Eğer içine sinmez ise doktoruna yazarsın ama hareket etmemesi normal benim oğlum da o haftalar da hareket etmediği zamanlar oluyordu bende hemen telaslanip tatlı biseyler yiyip uzanıyordum