momm1 İlk hamileliğim olduğu için emin olamiıyorum. Biraz üşütmüşüm boğazlarım falan şiş hep Acaba ıhlamur içebilirmiyim? Malum her ilacı kullanamıyoruz☺️
ssuleeyuce momm1 ihlamur papatya cayi falan iciliyor gebelikte ama tabi abartmadan. Icine elma kabugu cubuk tarcin koyarsaniz bogaziniza daha iyi gelir. Bende iciyorum arada
Tugceonur momm1 Doktoruna sormadan kullanamaması tavsiye ederim ben burda kimse doktor değil bana iyi gelen sana kötü bi sonuç verebilir sadace hemşirenin doktorunun onayladığı bitki ilaçlarını içmelisiniz
Mommmyyy momm1 benim erken doğum ve öncesinde de düşük riskim vardı dr önermedi hiç bir bitki çayını canım arada belki ıhlamur olabilir ama önermiyorum demişti ben hiç içmedim sen dr a sor
1pearl Bi tatlı kaşığı bal yarım limonun suyu biraz da ılık su karıştırıp gargara yaparak iç canım Boğazını güzel rahatlatır
Setude momm1 merhaba 12 haftalık hamileyim 4 tane doktor değiştirdim hepsinin tek ortak noktası ıhlamur dahil bitki çayı içmek yok demeleriydi