Merhaba tatlış anneler. Size bir iki sorum olacak. 16.haftadayım ve henüz cinsiyeti öğrenemedim. Doktorum 1-2 hafta önce iki defa aynı şeyi söyledi. Tam net pipi göremedim ama bir kabartı var dedi. Üst üste iki hafta aynı şeyi söyledi. Aklım karıştı. En önemlisi sağlık tabi ama çok merak ediyorum😍 kabartı olunca kız mı oluyor erkek mi? Ve ikili testte beta değerinin cinsiyetle bir ilgisi var mı? Cinsiyeti belli olan anneler bunu paylaşabilir mi değerleri kaçtı ve cinsiyet neydi? 😍