Kızlar bebeğim 23 günlük . 4 gün hafif bi sarılık atlattık . Tekrar olurmu diye tedirginim . Sorun bebeğimin 3 4 saat uyanmaması zor uyandırıp emziriyorum üstüne bide mama takviyesi yapıyrm ki aç kalıp şekeri düşmesin diye . Doktor başta 2 saati geçmeden uyandırıp emzirmemi söylemişti . Bi fikri olan var mı ?