Kuzeyufuk arkadaşlarınıza birşey olmamış olabilir ama ileri de mutlaka sıkıntısını yaşayacaktır benim annem bana hamileyken hep içmiş ve ben sigaraya çok yatkın bir şekilde erken yaşta başladım astımım var sıkıntısını yaşıyorum bana hamileyken de içmiş bırakamamış 7 aylıkken doğmuşum düşük riski varmış ayağa kalkamamış bende hamile olduğumu öğrendiğim gün sigarayı bıraktım ona rağmen bebeğimin düşük riski vardı aylarca ayağa kalkamadım . Plasenta da kanamam oldu doktorun sorduğu ilk şey sigaraya devam ediyor musun oldu . Benimde canım hala sigara istiyor ama 9 aydır 1 kere bile içmedim insan istedikten sonra bir süre ara verebilir . Çok zararlı