Gullukarakus Hamımlar ben sezeryn olcam ımsalhh kac gunde normal yurumeye baslıyorsunuz ve kac gunde agrınız hafıflıyor yada gecıyor
Asyaerciyes Gullukarakus benim 3 gün sürmüştü kızım yoğunbakımda olduğu için süt vermem gerekiyordu 3. Günü gayet düzelmiştşm
Gurbetkusuu06 Gullukarakus benim acı eşiğim düşük olmasına rağmen 1 haftada normal hayatıma döndüm ama sürekli odanın içinde de olsa yürüdüm ağrım gelince ağrı kesici içip dinlendim sonra tekrar kalktım ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk toparlanıyorsunuz.
Ervasevgi Gullukarakus 1 haftaya normale dönmüş olursunuz ameliyat sonuçta ister istemez zorluğu var ve mecburen ayaklanmaniz gerekiyor bebek olduğu için kendinizi zorlamadan ne kadar hareket ederseniz o kadar hızlı iyilesirsiniz😊
aylinsss Bende merak ediyorum sürekli yatmak mı gerekiyor yoksa ev hali kalk otur yat bebek derken öyle mi geçiyor acaba süreç
Adalara Bir gün hastanede yatıp ertesi gün kalktım bi daha da hiç yatmadım 40 gün boyunca oturup kalkarken ağrı oluyor ama dayanılmayacak bişi değil, 40 gün sonra tam anlamıyla iyileşmiştim hiç bi ağrı sızı kalmamıştı normal hayatıma dönmüştüm
Prensannesii1 Gullukarakus ameliyattan çıktım narkozun etkisi geçince kalktm yürümeye başladım şaka gibi bu arada iğne yapsalar hastaneyi yıkan biriyim o kadar korkarım hastaneden cok kolay bi doğum geçirdim kesinlikle korkma hemen ayaklanırsın
Happylif3 Gullukarakus ilk gün zaten ayağa kalkıyorsun canım. 3.gün ben artık tek başıma işlerimi halledebiliyordum. Biraz oturup kalkerken sıkıntı yaşıyorsun kesiden dolayı. O kadar. Ben hiç oturmadım yatmadım canım. Naz yapacak durumda yoktu😄Çabuk iyileştim o yüzden.
GozdeDeniz Sezeryan sonrası yürüyüş çok iyi geliyor hem çok çabuk toparlanıyorsun ben sezeryan sonrası bol bol yürütmüştüm