Mnevvr53 Ben sebepsiz dış gebelik kısmındayım maalesef. Vücudun yatkın olabilir, tekrar dış gebelik geçirebilirsin diyor. Ne sigara içtim ne de daha önce bir ameliyat geçirdim. Ama 2.gebelik ilk dış gebeliğin tüpte bıraktığı yaraya tutundu. Rahme düşecek diye beklediler ama düşmedi. Beta hcg değeri falan çok iyi artıyordu.
İşin garibi ilk gebeliğim de güzel ilerliyordu ta ki keseyi tüpte görene kadar.