_abc_xyz Balusuuuu adet tarihime gore 26 mart benim de ama suan tarih belirlemek icin cok erken diyor doktorum
esraizmirli Balusuuuu benim son adet tarihim 16 temmuz doğumum 22 nisan olarak gözüküyor sizin neden bu kadar erken 2 hafta var aramızda neye göre tarih verdiki net
Smmom95 Balusuuuu benimde sat 1 temmuz doktor gününü 7 nisanda dolduruyor dedi neden erken bir tarihte doğum tarihi verildi
prensesim35 _abc_xyz son adet tarihine göre veriliyor söylemiyorsa sen sor canım bnde sağlıkocağındaki hemşireme sormuştum
tashilal59 Aksoytetik bende 37 yi yarıladım makat geliş oldugu icin sezeryan olmam gerek sanırım daha hic bisey demedi 38.4 oldugumda bir daha kontrol var ozaman bari verse tarih yoksa sancım tutucak diye korkmaya baslıycam 🙈
_abc_xyz prensesim35 son adet tarihime gore 26 mart onu soyledi ama belli olmaz bebek kilo almaya baslayinca belki cok kilolu olur erken almak zorunda kalabiliriz yada donmez ise sezeryan olur hersey olabilir suan tarih vermek anlamsiz olur dedi
Kuzeyufuk Balusuuuu nasıl oluyor ki ama benimki 8haziran olmasına rağmen son regli tarihim doğum 15mart
[silindi] Balusuuuu ne zaman olacağı belli olmaz canım doktorun tahmini olarak bir tarih söylemiştir 😊
Aksoytetik tashilal59 bende senin gibiyim. Kuyruk sokumum sıkıntılı benim oyüzden sezaryeni uygun görüyor. Çarşamba günü kontrol var kısmetse belki artık gün verir. Bel ağrılarım başladı korkuyorum bende
Prensees Balusuuuu benımde eğer normal doğum yolu ıle gelirse 10 nisan aşşağı yukarı ama sezeryan olursa 25 Mart gıbı alırız dedı
0znur Aksoytetik Benim de kuyruk sokumumda sıkıntı var 27. Haftamdayim şuan bunları konuşmak için erken dedi doktorum ama, böyle bir sorunun varsa sezeryan olur dedi 🙄
Aksoytetik 0znur ben merdivenlerden yuvarlanarak düşmüştüm hamilelikten bir yıl önce. Tedavi gördüm ama tekrar acısı nüksettiği için normal doğumu önermiyor Hayırlısı bakalım sağlıkla gelsinler de
urazaslan Balusuuuu sat 16 haziran dogum 23 mart gibi gözüküyor ama dogumla alaklı hiçbirşey demedi doktorum henüz