bltern1 içine giyeceklerini hep kolsuz alın derim, kısa ve uzun kollular çok zor giyiliyor özellikle de küçükken. Markaya göre değişiyor zıbınların boyutu da. 0-3 aylıklar ilk ay kesin giyilecek sonrası bebişin kilosuna göre değişir. kalite olarak hellobaby ve lcw aldım ben iyiyidi.