Hanımlar sizde de oluyor mu 26 haftalığız yürüyüş yaparken stres ve sinir olunca adet sancısı gibi ağrılar kramp şeklinde oluyor özellikle de yürüdüğüm zamanlarda adet sancısı çekiyorum sanki şeker de çıktı açıkçası çok çok korkuyorum erken doğum endişesi yaşıyorum bunalıma girdim hiç bişey yapasım yok şu sıralar hemen sıkılıyorum 😢😢