Selam kızlar, Egepol hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz? Kaç haftalık oldunuz? Hastane ve doktordan memnunmusunuz?
ben 34+4 deyım ve Bülent Turgut Ay a gidiyorum çok ama çok memnunum. Sadece hastane ile ilgili internette okuduklarım biraz tedirgin etmiyor değil