Fersah nurbanusan amin inşallah☺️🙏 benim içten içe bi bulantım oluyo arada ama öyle beni rahatsız edecek kadar değil.. Gaz bombasına döndüm 🙈 ki normalde hiç olmazdı.🤔 İnşallah sadece bu kadar devam eder henüz koku rahatsızlığı olmadı. olmasın diye de dua ediyorum 🙏☺️
Fersah nurbanusan inşallah.. Zaten yiyip içip yatıyorum yakında şişkon olcam 😂😂🙈 sende varmı iştah açılması?
mavipinokyo Ben de 6+3 teyim 7 de gidicez inşallah kalbini duymaya. 3 gündür bulantilarim ve gaz problemim başladi sabahlari hicbir sey yiyemiyorum krakerle durdurmaya calisiyorum. Doktordan ilac isteyeceğim. İnşallah cabuk gecer. 🤦♀️
nurbanusan Fersah ben de çok çabuk acıkıyorum ama sanki gebelik belirtisi değil hep öyleydim gibi geliyor 😂 azıcık aç kalınca da başım dönmeye başlıyor. Bu gidişle ilk 3 ayda 6 kilo alırım ben 🤣
Pinar_bktr38 Sumeyyeunal tam 6 haftalık olduk bugün ama bulantım yok henüz inşallah olmaz ilk çocuğumda bulantı beni mahvetmişti
Pinar_bktr38 Fersah ilk çocuğumda 5 İnci haftada başlamış 16 inci haftaya kadar sürmüştü bunda biraz gecikti acaba cinsiyetin etkisi oluyor mu bulantı da
Fersah Pinar_bktr38 onu hiç bilmiyorum ki 🤔ben sanki hiç bulantı olmayacakmış gibi hissediyorum yani kusacak kadar. İnşallah olmaz yoksa çok kötü oluyor yeme içmeyi çok etkiliyor koku olayı 😕
Fersah nurbanusan ben standart yerdim Vala. Şimdi bildiğin üç kişilik yiyorum 😬😂🙈🙈 bide kayınvalidem deyiz Bi kaç gündür o da bana hiç bişi yaptırmıyor yiyip içip yatıyom bian önce evime gitmem gerek yoksa burda kalırsam fil yavrusu gibi olcam 🙈🙈😂
Pinar_bktr38 Fersah Fersah aynen ya herşey kokuyor midemi bulandırıyordu ilk gebeliğimde yemeğe bildiğin tok oturup aç kalkıyordum inşallah bunda bulantısiz sağlıkla geçer su 9 ay
Pinar_bktr38 SU1234 bende üst üste boş gebelik olacağını sanmıyorum gönlünü ferah tut inşallah duyarsın bebisinin kalp sesini
Bebegimibeklerken1 Bizde 6+4 uz daha bulantım başlamadı bel ağrısı ve gaz problemi dışında pek bı belirti yok kalp atışlarını duymaya inşallah haftaya gidicez☺️
nurbanusan Fersah ayy kayınvalidelerin hepsi aynı galiba, ben evdeyim ama burda da eşim yapıyor ben yiyorum hep, bi de adam diyette kendi yiyemiyor😂😂 sürekli mutfakta bana bişey hazırlıyor
Fersah nurbanusan ahahahaha vala tehlikeli sularda yüzüyoruz 😂 ama olsun aç kalmayalım da yiyelim napalım dimi 😬🙈