Esra_80_ Çok çok normal canım. Çünkü bu bana hamileliğimin en başından beri olan birsey. Ki ben istifranın 20. Haftaya kadar günde 5 kez kusan insandım. Şuan azaldı çok sukur. Kendini kötü hissetme sebebin de Kan şekerin ya da tansiyonun düşüyor çünkü ayakta durmaktan. Ben 3 kez bayıldım böyle. Doktor bana gün içinde ağzına 5 6 kere tatlı şeyler at , kötü hissettiğin an yere yat ve bacağını göğüs hizasında kaldır kendine gelirsin demişti. Gerçekten de ne zaman kötü hissetsem hemen yatıyorum. 15 dakika sonra kendime geliyorum. :)