Kimyasal geçirenler kanamanız ne zaman başladı ? ben hamile olduğumu öğreneli 3 hafta oldu betam düzenli artmadığı için ve en son düşmeye başladığında kimyasal dendi ama cuma günü yine artmaya başladı doktor pek umutlu değildi kasık ağrın ve kanaman başlar dedi ama hala bişey yok.