Minnaki_beklerken hak savunmak ve dava etmek. Anlıyorum ama Türkiye de ne yazık ki bu tarz konularda kazanılan bir dava görmedim. Ki ben GSM sektöründe çalışan biriyim.. Herkesin tercihi kendine açıkçası bu kadar tepki verilmesi benim tuhafıma gidiyor diğer uygulamalar gizliden gizliye yaptığında sıkıntı yok kimse farkında değil ama WhatsApp açık acik yazdı diye tepki çok