ArasisMom valla ben sezaryenden sonra bırak ağda düşünmeyi lanet olsun 1 yıl almam diyordum öyle canım yanıyordu ki 40 gün sonra da jilete döndüm ondan önce ağdayla alıyordum o gün bugündür jilet. İnsanın o ameliyat acısıyla ve toparlanmaya çalışmakla bebekle lohusalıkla uğraşmaktan onu düşünmedim bile