Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Normal de adetim aralıkta 9 10 gibi olmuştum bugün sabah çok hafif bir lekelenme olmuş ama o kadar azdı ki ve hiç bir sekilde ağrım filan yoktu normalde ilk gün yataktan kalkamayan brn bugün hicbir ağrım yoktu ve devamı da gelmedi pet taktım ama hiç bir sekilde batmamis acaba lekelenme olabilir mi yada adetim olmuş olabilir mi devami gelir mi hic basina böyle bir olay gelen oldu mu ilk defa olunca tereddütte kaldım ve eğer ki nasip olursa ilk gebeliğim olucak bilgi verirseniz sevinirim 🥰🥰