snm1- Kızlar 18+3 günlük hamileyim bu hafta da akıntım da co kartuş oldu gibime geliyor. Sanki camasırıma kaçırmsım gibi böyle olan var mı aranızda benm gibi yaşayanlar var mı normal mi oluyor doktora sormaya gerek var mı acaba
Crn1996 snm1- canım benim de öyle 18e giricem ben de beyaz akıntım oluyordu en başından beri ama bu haftalar arttı daha sulu geliyor normaldir diye düşünüyorum ama nolur nolmaz yarın doktoruma soracagım bu konuyu
Mommmyyy snm1- benim de öyleydi o haftalar artık kesin kaçırıyorum diyordum 24. Haftalara doğru geçti kendiliğinden
Crn1996 Mommmyyy doktorunuza sordunuz mu peki neden olurmuş acaba enfeksiyon falan mı acaba diyorum bende ama yanma kaşıntı falan hiç yok