Kızlar benim bu ikinci gebeligim şuan 12+5 haftalığım çok şükür yatarken otururken uzanırken falan kuyruk sokumu olan bölgemde birde kasık bölgemdeki kemiklerim agriyo neden olabilir sizce bi yere çarpma düşme olmadi bu ağrıyı ben daha önce ilk gebeligimin son döneminde yaşamıştım o zaman da bebek catiya indigi icin olur dediler bunun için henüz erken sayılmaz mı endiselenmelimiyim sizce 🤔🤔😒