Kubra30 Kızlar birkac gundur göğüs uclarim açıyor szlio yarın 20 haftalık olcaz kuzucumla böyle birşey yaşayan varmı birşey yapiyormusunuz???
archmom Kubra30 canım bende de ara ara oluyor bende 20. Haftamdayım . Hatta kasıntı ve kızarıklık oluyor ilaveten. Kantaron kullanıyorum . Rahatlatıyor . Birde sütyen seçimin önemli . Çok sıkmayacak seyler kullan . 🙏🏻
Svdkcbyk Kubra30 bu haftalar da olması çok normal 23 e kadar olur göğüsler gelişiyor süt üretimi başlıyor vücutta endişe etmeyin rahatsız edici bi durum ama göğüs pedi felan kullabilirsiniz zeytinyağı sürüp iyi gelir ☺️
dlnyny Bende aynı sorunu 8.haftamdan beri yaşıyorum çok rahatsız edici her akşam bebe yağıyla nemlendirip sütyensiz uyuyorum biraz hafifledi bazı anneler göğüs ucu kremini öneriyor ama erken midir bilmiyorum doktora danışmak lazım
Kubra30 archmom valla dün gce bnyo ypmistim bnyodan öncede aciyoduda bnyo yptim braz dedim ypmz olsaydım ozmnda daha çok acıdı bı müddet