Esraaaaa2 soğan kürünü bekarken 2 yıl boyunca 6 ay aralıklarla yani toplam 2 kere yapmıstım yumurtalıklarımdaki kist düşsün diye, sanırım başarılı oldu en son girtiğimde bişey görmemişlerdi teyzemin gelini yaptığı ay hamile kaldı.bende evlendikden sonra hamilelik için bir sıkıntı yoktu ama arı sütü bal polen karısımı tükkettim yumurta kalitem artsın diye , fsh değerim yüksek çıktı biraz testere dişli aslan pençesi çayı içtim 1 ay hormonlarım düzelsin diye, çok az bir mıktar da hayıt otu suyu kullandm tadı kötüydü devam etmedim, depolarımı kontrol ettirdim multivitamin takviyesi aldım, benim yaptıklarım bu kadar.