Cupkek Kızlar ben 3gün önce cuma günü gittim hamilelğimi öğrendim lakin doktor salı kese için çağırdı tekrar gidicem ama sonra da kalp atışı için çağırıcak 10gün içinde kaç kere muayene olabilyorsun bir şansın mı var iki mi 🤷♀️
Mommmyyy Cupkek her yerde 10 gün canım istediğin kadar gidersin kontrol süresince sayısı önemli değil
MyPrncssArwen Cupkek normal de 10 gün içinde tekrar gidersen ücret odemiyorsun canım… Benim hastanede öyle, genel de de öyle oluyor ama diye biliyrm… Zaman geçerse tekrar muayene ücreti alıyorlar
Sed22-09 Cupkek istediğin kadar canım ben mesela bazı sıkıntılardan dolayı 15 günde 4 kere gittim doktor yine çağırdı gidicem yani belli bir sınır yok aslında doktora bağlı seni ne zaman çağırırsa
findikkurdu2 Cupkek kendi doktoruna belli bir sayı yok ama kontrol sitende baaka doktora ücretsiz gidemiyorsun
gamze6000 Cupkek 10 gun suresi oluyor 10 gun icinde istedigin kadar gidebiliyosun 10 gunu gectikten sonra muane ucreti odeniyo yeniden
Seymamuge Cupkek bu süreçte cok fazla gitmek mantıklı degil bence biraz daha bekle ve kalp atışını duymaya git. Özele gittiğim halde doktorum bu zamanlarda cok sık gelme demişti ve gerçekten mantıklı geliyor bana
Cupkek Seymamuge Benim gitmem gerek öyle olması gerek. Bana mantıklı kan pıhtılaşmam var her süreci takipte kalmamız gerek doktorumla .
44Queen Cupkek 10. Günü kabul etmiyorlar gittiğin günü 1. Gün olarak sayıyorlar yani 9 gün oluyor 1 kez ücretsiz gidebiliyorsun
Mysmncnr Cupkek özel hastanelerde de degisiklik gösterebiliyor canım benim gittiğim hastanede muayeneden sonra 15 gün içinde bir kontrol hakkım var sadece .
MyPrncssArwen Cupkek detaylı bir öğren kuzum hastaneni arayıp…. Ama bu 10 gün içinde doktor seni isterse hergun çağırsın ekstra bir muayene ücreti odemezsin mantık olarak bence … Zaman aşımına uğramamış oluyor çünkü ama 10 günü geçerse ödersin
Mommmyyy Cupkek kendiler de dedi zaten önemli olan 10 gün süreyi aşmamak 10 gün sonrası ücretli ki dr bile tembihliyor süreni geçirme boş yere diye